.
مدیر تعاون روستایی قم با رئیس جامعه مدرسین قم دیدار کرد
1403/01/16

صبح امروز مدیر تعاون روستایی استان قم به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین و امام جمعه قم دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار صمیمانه مدیر تعاون روستایی استان قم ضمن ارائه گزارش فعالیت های شبکه تعاونیهای روستایی و کشاورزی استان ، گفت: در راستای تحقق شعار سال 1403 تمام توان خود را با مشارکت شبکه تعاونیهای روستایی و کشاورزی که شبکه عظیم مردمی هستند در جهش تولید به‌کار می‌گیریم.

مجید حمیدی با بیان اینکه حمایت‌ها و تسهیلات بخش کشاورزی قم محدود است، عنوان کرد: تلاش داریم با استفاده از دانش‌های نوین و حمایت در قالب کشت قراردادی ، ارتقای عملکرد کشاورزی در استان را داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه در عرصه زراعت نیز محصولات برندی در قم وجود دارد، عنوان کرد: یونجه، ذرت و پنبه از جمله محصولات زراعی برجسته قم هستند.

مدیر تعاون روستایی استان قم با اشاره به اینکه دو درصد پروتئین کشور در قم تولید می‌شود گفت: سالانه 150 هزار تن شیر نیز در استان قم تولید می‌شود همچنین 400 هزار راس دام سبک و 90 هزار دام سنگین در قم وجود دارد ضمن اینکه سالانه 135 هزار تن تخم مرغ در این استان تولید می‌شود.

آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در بخش کشاورزی و تنظیم بازار استان قم ، اظهار داشت :کشاورزی و خودکفایی در آن مسئله کلیدی جامعه است و تحریم ها هیچ موقع آسیب زننده نیستند اگر خودکفا باشیم. رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه در پایان این دیدار با تاکید بر اهمیت سلامت غذایی جامعه گفت:یکی از مسائلی که باید مراقبت شود بحث سلامت غذایی جامعه و مردم است و همچنین باید کشاورزی ارگانیک میان کشاورزان نهادینه و ترویج شود.

روابط عمومی تعاون روستایی استان قم

تعداد مشاهده خبر57 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal
    بارگذاری چیدمان اولیه